جنس و متریال پیچ و مهره ها

جنس و متریال پیچ و مهره ها

جنس و متریال پیچ و مهره ها

انتخاب پیچ و مهره با مواد نامناسب می تواند پروژه ای را خراب کند – به ویژه آنهایی که برنامه های کاربردی زیر آب یا در محیط های سخت دارند.بسیاری از متخصصان با وجود گزینه های متعدد ، برای یافتن بهترین انتخاب برای برنامه خود تلاش می کنند.

پیچ و مهره ها را می توان از طیف وسیعی از مواد تولید کرد و گزینه های موجود به کاربران کمک می کند تا راه حل خاص کاربرد خود را پیدا کنند.فولادهای آلیاژی ، آلومینیوم و فولاد کربنی همگی مکرراً مورد استفاده قرار می گیرند ، اما تولید کنندگان همچنین می توانند اتصال دهنده ها را از پلاستیک ، برنج و سایر مواد ایجاد کنند.بیایید برخی از مواد اصلی مورد استفاده در پیچ و مهره ها را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

انتخاب بهترین مواد اتصال دهنده برای پروژه شما

  • فولاد ضد زنگ : فولاد ضد زنگ آلیاژی از فولاد کم کربن و کروم ، خواص خوردگی را افزایش می دهد و همچنین قیمت مناسبی دارد.این نوع پیچ و مهره ها در مواردی که خوردگی ، دما و مقاومت مشکل است ، مورد استفاده قرار می گیرند.آنها همچنین جلوه ای شبیه به آینه ایجاد می کنند.
  • فولاد : فولاد رایج ترین ماده برای ساخت پیچ و مهر ها است.پیچ و مهره های فولادی ، قدرت خوبی دارند.مهره ها و پیچ ها که از فولاد ساخته شده اند می توانند در یک نوع ساده وجود داشته باشند.سایر عملیات سطحی مانند آبکاری روی ، گالوانیزه و آبکاری کروم نیز با اتصال دهنده های فولادی امکان پذیر است.

پیچ و مهره فولادی

  • برنج: این فلز به راحتی شکل می گیرد و از استحکام کافی برخوردار است.برخی از برنج ها از استحکام کششی بیشتری نسبت به فولاد کربن ملایم برخوردارند و مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارند.این فلز غیر مغناطیسی است و درخشندگی بالایی دارد.پیچ و مهره های ساخته شده از برنز و برنج ، ضد آب هستند.
  • مس: مس یکی از قابل انعطاف ترین فلزات است.مس همچنین دارای مقاومت در برابر خوردگی خوب و بالاترین رسانایی در بین تمام فلزات غیر گرانبها است.مس برای استحکام بیشتر با سیلیکون و منگنز یا آلومینیوم آلیاژ می شود.
  • پیچ و مهره های تیتانیومی: اینها قوی ، سبک و مقاوم در برابر خوردگی هستند.
  • پیچ های آلومینیومی: رسانای حرارتی و الکتریکی خوبی هستند.آنها سبک هستند و ساخت شان آسان است.

پیچ و مهر ها از مواد مختلفی تهیه می شوند.انتخاب یک ماده باید بر اساس ملاحظاتی مانند محیط (عوامل خورنده یا شدت دما) ، وزن ، خواص مغناطیسی ، تنش ها ، قابلیت استفاده مجدد و عمر انجام شود.

دو ماده محبوب که در ساخت مهره و پیچ استفاده می شود ، فولاد ضد زنگ و فولاد معمولی است.در حالی که هر دو ماده به دلیل طبقه بندی آنها دارای خواص مشابهی هستند ، اما در مورد استحکام کششی ، مقاومت در برابر عناصر ، شکنندگی ، خواص خوردگی ، هزینه و موارد دیگر ، تفاوت های کلیدی دارند.

پیچ و مهره های ساخته شده از فولاد ضد زنگ

مهره ها و پیچ ها می توانند از درجه های مختلف فولاد ضد زنگ استفاده کنند.رایج ترین نوع فولاد ضد زنگ که در ساخت اتصالات استفاده می شود ، فولاد ضد زنگ 18/8 یا نوع 304 است.این درجه فولاد ضد زنگ از 18٪ کروم و 8٪ نیکل تشکیل شده است ، همچنین دارای کربن ، آهن و سایر عناصر است.ترکیب عظیم کروم این نوع فولاد ضد زنگ ، از آهن در برابر اکسیداسیون محافظت می کند.در عوض ، نیکل به مقاومت بیشتر پیچ و مهره در برابر خوردگی کمک می کند.

پیچ و مهره از فولاد ضد زنگ

پیچ و مهره فولادی

شاید فولاد بیشترین کاربرد را در ساخت پیچ و مهره ها داشته باشد.رایج ترین عیار فولاد که در ساخت پیچ و مهره مورد استفاده قرار می گیرد ، فولادهای درجه 2 ، درجه 5 ، درجه 8 و فولادهای آلیاژی است.سه درجه فولادی اول را می توان با روکش آبی مایل به زرد یا زرد پوشاند تا در برابر خوردگی مقاومت کند.فولاد درجه 2 محبوب ترین نوع فولاد برای ساخت پیچ و مهره است.

هنگام جستجوی پیچ و مهره های مناسب در فروشگاه پیچ و مهره عمده برای استفاده در کاربردهای مختلف ، برخی قوانین سخت و سریع وجود دارد که باید رعایت شود.مهم این است که درک روشنی از الزامات مقاومت کششی ، الزامات خاص مواد و هر چیز دیگری که ممکن است مربوط به کاربرد نهایی باشد ، داشته باشید.

طیف وسیعی از پیچ و مهره ها را از مرکز فروش عمده پیچ و مهره خریداری کنید.اگر به دنبال یک شریک با تجربه و قابل اعتماد در زمینه تولید پیچ ​​و مهره های با استحکام بالا و یا هرگونه اتصال دهنده سفارشی دیگر هستید ، ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.همین امروز با ما تماس بگیرید تا از فرایندها و قابلیت های ما بیشتر بدانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *