در مورد پیچ و مهره های پلاستیکی بیشتر بدانید

در مورد پیچ و مهره های پلاستیکی بیشتر بدانید

در مورد پیچ و مهره های پلاستیکی بیشتر بدانید

پیچ و مهره های پلاستیکی راه حل ایده آل برای چفت و بست در مواردی است که استفاده از فلزات ممکن است باعث خوردگی یا مشکلات الکتریکی شود.بیشتر پیچ و مهره های پلاستیکی مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، مقاوم در برابر خوردگی ، مقاوم در برابر حرارت ، غیر رسانا ، مقاوم در برابر نور ماورای بنفش و بسیار سبک وزن هستند.

اگر شما یک تولید کننده هستید که به دلیل هدایت الکتریکی ، خوردگی یا مغناطیس به دنبال گزینه ای برای پیچ و مهره های فلزی هستید ، پیچ و مهره های پلاستیکی را در نظر بگیرید.پیچ و مهره های پلاستیکی برای تعدادی از محصولات و برنامه های کاربردی در صنایع هوافضا و خودرو ترجیح داده می شوند.

از مزایای پیچ و مهره های پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در مقایسه با اتصال دهنده های فلزی سبک تر است.
  • به طور کلی هزینه کمتری نسبت به پیچ و مهره های فلزی دارد.
  • برخلاف پیچ و مهره های فلزی در برابر خوردگی مقاوم است.
  • غیر رسانا است.
  • پیچ و مهره های پلاستیکی در برابر UV مقاوم هستند.

مزایای پیچ و مهره های پلاستیکی

اتصال دهنده های فلزی همیشه محبوب بوده و طراحی آنها طی سالهای گذشته بسیار پیشرفت کرده است.بنابراین ، آنها را به گزینه آشکاری برای برنامه شما تبدیل می کند ، درست است؟ نه خیلی سریع!پیچ های پلاستیکی دارای طیف وسیعی از خصوصیات هستند که می توانند در مقایسه با پیچ های فلزی در صنایع خاصی برتری داشته باشند.

هنگام انتخاب اتصال دهنده پلاستیکی از مرکز فروش عمده پیچ و مهره ، مهم است که نیازهای خاص برنامه خود را در نظر بگیرید.سوالات زیادی هست که باید از خود بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که پیچ پلاستیکی مناسب برای کار خود را بدست آورده اید.به عنوان مثال اگر محصول شما با شرایط آب شور روبرو است ، موارد ساخته شده از PVC ، یا PET را در نظر بگیرید.این پلاستیک ها همچنین به شما نسبت مقاومت به وزن بالایی می دهند ، آب را جذب نمی کنند و در برابر مواد شیمیایی و خورنده مقاومت می کنند.

پیچ های پلاستیکی زنگ نمی زنند

تمام فلزات ، به غیر از طلا ، پلاتین و پالادیوم ، وقتی در معرض شرایط مرطوب و شور قرار می گیرند ، زنگ می زنند.با گذشت زمان این باعث کاهش قدرت اتصال دهنده می شود.شما با پیچ های ساخته شده از پلاستیک این مشکل را ندارید ، زیرا زنگ نمی خورند یا از بین نمی روند.

پیچ های پلاستیکی همه کاره هستند

پیچ ​​های پلاستیکی چند منظوره هستند.آنها از پلاستیک های مختلف ساخته شده اند.پلاستیک های مختلف مزایای مختلفی دارند ، بنابراین خواه به دنبال مقاومت ، انعطاف پذیری ، استحکام ، مقاومت در برابر خوردگی ، آب بندی یا خصوصیات الکتریکی باشید ، انتخاب گسترده است که به معنای واقعی کلمه می تواند متناسب با نیاز شما باشد.طراحی و مونتاژ آنها می تواند ساده باشد.همچنین پیچ های پلاستیکی از نظر زیبایی ، می توانند در هر رنگی ایجاد شوند.

پیچ و مهره پلاستیکی

پیچ های پلاستیکی مقرون به صرفه هستند

مواد سازنده اتصال دهنده پلاستیکی معمولاً قیمت کمتری نسبت به پیچ های فلزی دارند.پلاستیک به سادگی ماده ای با هزینه کمتر است.وقتی به طور انبوه محصول یا قطعه ای تولید می کنید ، این می تواند صرفه جویی قابل توجهی داشته باشد ، بنابراین به زودی میتوانید پس انداز کنید!

پلاستیک غیر رسانا است

پلاستیک گرما یا برق را هدایت نمی کند.این باعث می شود اتصال دهنده های ساخته شده از مواد پلاستیکی برای کاربردهای الکتریکی یا الکترونیکی ایده آل باشند.

امیدوارم این مقاله که توسط گروه تولیدی بازرگانی پویا ارائه شده است ، برای شما مفید بوده باشد.اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید و یا قصد خرید پیچ و مهره عمده دارید ، دریغ نکنید و همین الان با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *