مزایا و معایب اتصالات پیچ و مهره ای

مزایا و معایب اتصالات پیچ و مهره ای

در اینجا ، درمورد اینکه مزایا و معایب اتصالات پیچ و مهره نسبت به اتصالات جوشی و اتصالات پرچی چیست ، مطالبی یاد می گیرید.این پست توسط مرکز فروش عمده پیچ و مهره ارائه شده است.

مزایا اتصالات پیچ و مهره ای

  • عملیات ساده – اتصالات پیچ دار اتصالات نوع دائمی نیستند.این اتصال آسان است و براحتی از بین می رود.برای اتصال فقط دو قسمت مهره و پیچ لازم است.
  • بدون خطر – در اتصال پیچ و مهره ای هیچ گرمائی استفاده نمی شود به این معنی که فرآیند اتصال سرد است ، بنابراین هیچ خطری در طول زمان کار ایجاد نمی کند.
  • نیروی انسانی کمتری لازم است – اتصال پیچ و مهره کار ساده ای است ، بنابراین در این نوع اتصال تعداد نیروی کمتری مورد نیاز است.
  • نیروی کار ماهر مورد نیاز نیست – در اتصالات پیچ و مهره هیچ نیروی کار ماهری لازم نیست ، بنابراین این در هزینه های شما صرفه جویی می کند.
  • بدون صدا – بستن پیچ و مهره در مقایسه با اتصالات جوشی و پرچ بی صدا است.در اتصالات پرچ از چکش استفاده می شود.اتصالات پیچ و مهره به چکش احتیاج ندارد ، بنابراین سر و صدایی تولید نمی شود.
  • کم هزینه – هزینه اتصال پیچ و مهره در مقایسه با اتصال پرچ کمتر است و همچنین به تجهیزات کمتری نیز نیاز دارد تا هزینه تجهیزات کاهش یابد.
  • اتصال موقت – اتصالات پیچ دار اتصال غیر دائمی در نظر گرفته می شود و به راحتی می تواند جمع و از هم جدا شود.
  • جایگزینی آسان است – در یک اتصال پیچی ، پیچ و مهره در هنگام خرابی اتصال به راحتی برداشته یا تعویض می شود.

مزایا اتصالات پیچ و مهره ای

در بیشتر صنایع ، پیچ و مهره ها از فولاد ، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته می شوند.این مواد مقاوم ، ماندگار ، مقاوم در برابر خوردگی و 100٪ قابل بازیافت بوده و آنها را با محیط زیست سازگار می کند.

اگر می خواهید دو قسمت را به طور ایمن به هم ببندید ، اما کاملا مطمئن نیستید که این یک راه حل دائمی خواهد بود ، پیچ و مهره ها می توانند راهی برای پیش بردن باشند.در حالی که با جوشکاری ، سطح خاصی از مهارت و آموزش برای موثر بودن لازم است ، سوراخکاری و اتصال پیچ و مهره بسیار پیچیده نیست.

احتمالاً تطبیق پذیری جذاب ترین ویژگی استفاده از پیچ و مهره است.انتخاب گسترده به شما امکان می دهد گزینه ای متناسب با پروژه خود پیدا کنید.

پیچ و مهره ها علاوه بر قابل اعتماد بودن ، کاربردهای گسترده ای دارند.طراحی آنها ، مونتاژ و جداسازی آنها را – بدون هیچ تلاشی و بدون هیچ زحمتی – آسان می کند.این نوع اتصالات ، به دلیل استحکام می توانند بارهای زیادی را تحمل کنند.در صورت شل شدن آنها با گذشت زمان ، با محکم کردن ، آنها می توانند به قدرت اولیه خود بازگردند.

معایب اتصالات پیچ و مهره

  • وزن بیشتر – هنگامی که دو صفحه با اتصال پیچ و مهره به هم متصل می شوند دارای وزن زیادی در مقایسه با اتصال پرچی هستند.
  • روغن کاری مناسب مورد نیاز است – در یک اتصال پیچ و مهره در طی یک دوره زمانی روغن کاری مناسب مورد نیاز است.
  • فضای بیشتری مورد نیاز است – ناحیه مورد نیاز برای اتصال مفصل پیچ و مهره بیشتر از اتصال پرچ است.بنابراین فضای اشغال برای اتصال پیچ و مهره بیشتر است.
  • اگرچه پیچ و مهره ها قابل تعویض هستند ، اما انجام این کار گاهی اوقات دشوار است.

معایب اتصالات پیچ و مهره

اگر مواد پایه ضخیم تری برای چسباندن به هم دارید ، احتمالاً از برخی پیچ های بزرگ استفاده می کنید.این بدان معناست که شما باید سوراخ هایی به همان اندازه بزرگ ایجاد کنید.این امر نیاز به ابزارهای برش خاص دارد که ممکن است ارزش این را داشته باشد که در حال بررسی این مسئله باشید که آیا جوشکاری گزینه آسان تری است؟!

اگر از مطالب ارائه شده در این مقاله در مورد مزایا و معایب اتصالات پیچ و مهره سؤال و یا ابهاماتی دارید ، لطفا با فروشگاه پیچ و مهره عمده ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *