راهنمای خرید پیچ و مهره

راهنمای خرید پیچ و مهره

راهنمای خرید پیچ و مهره

دقیقاً همانطور که برای انجام کار ایمن و کارآمد به ابزار مناسب نیاز دارید ، برای اتصال مواد در کنار هم به بست محکم نیاز دارید.پیچ ها برای قرار دادن مواد در کنار هم عالی هستند ، بنابراین مطمئن شوید که از بهترین برای کار خود استفاده می کنید.

انتخاب صحیح پیچ و مهره

پیچ های مختلفی در مرکز فروش عمده پیچ و مهره برای انتخاب وجود دارد.بسته به شکل ، نوع سر ، جنس و اندازه آنها ، کاربرد آنها متفاوت است.ادامه این مقاله را بخوانید تا ببینید چه نوع پیچ و مهره ای برای شما و پروژه شما مناسب است.

مواد : برای ساخت پیچ از مواد مختلفی استفاده میشود.برخی از مواد اجازه می دهند پیچ ​​ها بارهای سنگین تری را تحمل کنند ، در حالی که برخی از آنها از زنگ زدگی یا خوردگی جلوگیری می کنند.اگر مواد مستعد خوردگی ناشی از رطوبت باشند ، چندین روکش وجود دارد که می توانند مقاومت در برابر خوردگی را ایجاد کنند.

فولاد متداول ترین ماده برای ساخت پیچ است ، اما هنگام تماس با رطوبت دچار خوردگی می شود.پیچ های فولادی برای محافظت در برابر رطوبت نیاز به پوشش یا روکش مقاوم در برابر خوردگی دارند.برخی از روکش ها عبارتند از: روی و گالوانیزه گرم.

مواد پیچ ​​دیگر شامل فولاد ضد زنگ ، برنج ، برنز و آلومینیوم است.

انتخاب صحیح پیچ و مهره

اندازه : شما باید هم طول و هم قطر هر یک از اتصال دهنده هایی را که قصد استفاده از آنها را دارید ، بدانید.انتخاب اندازه صحیح پیچ بسیار مهم است.انتخاب اندازه نادرست پیچ می تواند منجر به موارد گوناگون شود ، مانند اتلاف وقت و اتلاف هزینه و استفاده نادرست از مصالح ، فروش را از دست می دهد.

تعیین اینکه آیا یک پیچ مناسب اندازه کار است ، به سادگی قرار دادن آن در سوراخ حفر شده است تا اطمینان حاصل شود که در طرف دیگر مقدار اضافی برای اتصال پیچ وجود دارد.همچنین اطمینان حاصل کنید پیچی که انتخاب می کنید در سوراخ گیر نمی کند یا خیلی شل نیست.

هنوز در تعیین نحوه اندازه گیری پیچ برای برنامه خود مشکل دارید؟نگران نباشید ، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

کاربرد : همانطور که قبلاً ذکر شد ، دانستن نوع برنامه شما به شما در تعیین پیچ مناسب کمک می کند.پیچ و مهره های شما چه برای ماشین آلات ، چه برای ساخت و ساز و چه برای سایر کاربردها ، باید به طور یکپارچه با پروژه شما مطابقت داشته باشند ، بدون هیچ گونه جایی برای خرابی یا نقص.آنها همچنین باید شرایط خارجی خاصی را تحمل کنند تا ماندگاری طولانی مدت داشته باشند.این پیچ ها معمولاً با مشخصات مختلف تولید می شوند تا بتوانند با الزامات مورد نیاز در برنامه های خاص مطابقت داشته باشند.

نکته : هنگام سفت کردن مهره – به ویژه هنگام استفاده از آچار – مهم است که توجه داشته باشید ، چه قدرتی روی اتصالات وارد می کنید.به ویژه هنگام کار با موادی مانند چوب یا پلاستیک ، نیروی بیش از حد می تواند برای مواد یا قطعات بسیار زیاد باشد و باعث ایجاد ترک یا آسیب شود.

راهنمای انتخاب پیچ و مهره

راهنمای انتخاب پیچ و مهره

در مرحله اول ، نوع ماده ای را که قصد دارید به هم متصل کنید ، در نظر بگیرید.سپس ضخامت ، وزن و استحکام اتصال را در نظر بگیرید.همچنین به این نکته توجه داشته باشید که از آنها در داخل استفاده می شود یا محیط خارجی.

اگر اجسام فلزی را متصل می کنید ، مهره ها و پیچ های فلزی را می خواهید.اگر با پلاستیک کار می کنید ، ممکن است پیچ و مهره های پلاستیکی کافی باشند.

نکات اضافی

  • هنگام انتخاب ، مهم است که مطمئن شوید هر دو مهره و پیچ یکسان هستند تا بدون هیچ فضای اضافی به خوبی در کنار هم قرار بگیرند.
  • اگر مطمئن نیستید که کدام نوع پیچ یا مهره برای شما مناسب است ، همیشه با فروشنده خود مشورت کنید.
  • قبل از انتخاب پیچ ، باید نوع دقیق برنامه خود و هدف و شرایط آن را بدانید و متعاقباً آن را با یک پیچ که جنس ، اندازه و طراحی مناسب دارد مطابقت دهید.

وقتی این موارد را قبل از خرید پیچ ​​و مهره ها در نظر بگیرید ، مطمئن خواهید بود که نیازهای شما بر این اساس برآورده می شود.اگر مایل به خرید مهره ها و پیچ ها با قیمت مناسب و مقادیر عمده هستید ، توصیه می کنیم از طریق سایت گروه تولیدی بازرگانی پویا ، که یکی از معتبرترین بازارهای فروش انواع مهره و پیچ است ، اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *